<<< Zpět

Poznámka: Tato recenze vznikla v době vyjítí hry M&M6 v časopise Level (říjen 2000) a je dnes již trochu zastaralá. Hlavní změnou je, že byly vydány verze M&M7 a M&M8, které se značně liší od M&M6, ale jsou jak jinak než také skvělé a perfektní. Zde neplatí, že by novější verze nahrazovala starší. Každá z verzí M&M je něčím zvláštní a má svůj příběh, který tvoří dohromady s ostatními verzemi jeden celek. Proto radím - hrajte všechny verze, stojí to za to. Doporučení - v případě havárií verzí 7 a 8 používejte softwarové renderování 3d. Nejsilnější sestavy: v M&M6 2 druidi + 2 čarodějové, v M&M7 2 rytíři + čaroděj + klerik, v M&M8 rytíř + 4 draci (na začátku hry: 1 v Garottově rokli, 1 v Železných pískách, po sestavení aliance: 1 v Zemi stínů, 1 na ostrově Regna). Nepoužívejte v závěru hry blastery, nejsou moc silné.

božské módy (rozbalte do složky SAVE): M&M6, M&M7, M&M8

 

Úvod

Se hrou Might and Magic VI jste se mohli setkat na Level CD 10/2000 (tam naleznete i návody ke hře). Je to hra typu RPG s dungeonovými prvky, ovšem s tak dobrým zpracováním, že mě k sobě nadobro připoutala. Hry RPG mě nikdy dříve příliš nepřitahovaly; ve chvílích procházení bludišti se mi zdály příliš nudné a ve chvílích akcí jsem to zase naopak nestíhal. Might and Magic VI řeší ovládání hry perfektním způsobem. V běžném režimu se procházíte krajinou či chodbami jednoduše pomocí kurzorových kláves, tak jako u běžných her doomovského typu. Můžete přitom skákat, létat, běhat, zkrátka pohybovat se snadno a pohodlně. Ve chvíli bojových akcí se klávesou Enter přepnete do tahového režimu, ve kterém je čas zastaven a vy máte spoustu času vybrat si vhodné kouzlo, opravit poškozenou součást či dokonce můžete během jednoho tahu své hrdiny převlékat a vyměňovat jim zbraně. Grafika je přitom velmi dobrá, vše 3D, i když na dnešní dobu by se dalo již požadovat vyšší rozlišení grafiky, větší dohled zobrazovaného terénu a hardwarové urychlování. Ale myslím si, že u hry tohoto typu jsou to požadavky nepodstatné a že kvalita grafiky je více než postačující.

 

Chyby

Chybám se nikdo neubrání, ani dobrá hra. Přesto ve hře Might and Magic VI narazíte na problémy málokdy. Většinou se jedná o estetické chyby, jako je špatné navázání grafických ploch s prosvítáním pozadí, tedy chyby prakticky nepodstatné. Mnohem více chyb se bohužel objevuje v textech české lokalizace, jako je název kouzla "pochode" či názvy některých knih kouzel nesouhlasící s jejich obsahem (při nákupu knih). Redakce Levelu se již předem omlouvala a je to při tak nesmírném objemu dat naprosto pochopitelné. Naopak si myslím, že se lokalizace povedla velmi dobře. Jediná vážná závada překladu se vyskytla při zadávání hesla JBARD v hradu Alamos. Naštěstí tuto závadu odstraňuje update v Level CD 11/2000. Pokud tento update nemáte, přeinstalujte znovu anglickou verzi, zadejte heslo a můžete nainstalovat češtinu zpět.

Dalším z nedostatků, které spíše znepříjemňují hru než že by byly přímo chybou, je nepohodlné listování v seznamu uložených her. Delším seznamem nelze listovat klávesami ani "šoupátkem" myší, je nutno odklikávat myší jednotlivé řádky. To pak vede k používání pouze 6 pozic, což je velmi málo. Načítaný soubor uložení je vždy o jeden zpět než naposledy ukládaný soubor, namísto aby byly shodné, což při častějším používání save/load je velmi nepříjemné. Další potíže vznikají při zaměřování cíle myší pro střelbu kouzlem (klávesou S). Po zásahu cíle se vypíše text informující o zásahových bodech. Provede-li se další výstřel ještě před zmizením tohoto textu, výstřel směřuje na nejbližší cíl namísto na cíl zaměřený myší, je nutno před dalším výstřelem chvíli čekat. V tahovém režimu mi velmi chybí možnost určit výchozí postavu k útoku (nevím, proč nezůstává postava zvolená před přepnutím do tahového režimu). Jako součást tahu bych velmi ocenil i možnost pohybu (soupeři ji mají).

 

Ovládání

Po instalaci hry doporučuji zapnout režim jemného otáčení. Pro rychlé otáčení a běh používejte kombinaci se Shift. Útoky a akce můžete provádět klikáním levým tlačítkem myši na objekty, pravým tlačítkem zobrazíte stav a informace o objektech. Při útoku rychlým kouzlem nastavte kurzor myši nad cíl a stiskněte S. Při bojích přepínejte klávesou Enter na tahový režim. Zbývající dobu létání zjistíte kliknutím pravým tlačítkem myši na okénko, kde se zobrazují aktivní rychlá kouzla. Útočíte-li venku, zapněte si mód létání, můžete se během jednoho tahu vznášet nahoru a dolů a vyhýbat se tak letícím střelám (to je tak trochu podfuk na tahový režim). Ke svým postavám je možné najímat ještě 2 další lidi - doporučuji najmout člověka se schopností "neomezená identifikace předmětů", nemusíte pak vůbec vyvíjet umění identifikace. Druhým člověkem může být třeba "kouzlo létání", to se hodí hlavně ze začátku, kdy toto kouzlo ještě nemáte. Jiné velmi dobré umění je "přidá 4 úrovně ke všem magickým dovednostem".

klávesa význam poznámka
nahoru, dolů chůze chůze běžnou rychlostí
vlevo, vpravo otáčení otáčení běžnou rychlostí
Shift+nahoru, Shift+dolů běh uplatní se také při létání
Shift+vlevo, Shift+vpravo rychlé otáčení jen v režimu pomalého otáčení
Ctrl+vlevo, Ctrl+vpravo úkroky stranou nelze zrychlit kombinací se Shift
A útok útočí konvenční zbraní (na cíl lze ukázat myší)
B další postava postava se vzdává tahu - prázdný tah
C kouzla otevření knihy kouzel
M mapa zobrazení mapy
N poznámky otevření knihy automatických poznámek
Q úkoly otevření knihy úkolů
R odpočinek zobrazí volby pro odpočinek a spánek
S rychlé kouzlo vyvolá rychlé kouzlo, útočí rychlým kouzlem (na cíl lze ukázat myší)
T kalendář zobrazí kalendář a hodiny
X výskok přeskočení překážky je možné s rozběhem
Y výkřik "odhánění" domorodců, aby vám uhnuli z cesty
Z přehled zobrazení okamžitého přehledu všech postav
Tab výběr postavy přepínání postav v netahovém režimu
Enter tahový režim zapíná/vypíná tahový režim
mezera akce otevírání dveří, rozhovor, sbírání předmětů, prohledání místa
1 až 4 výběr postavy, informace vybere postavu, při druhém stisku zobrazí informace o postavě
+ a - měřítko mění měřítko rychlé mapy
levé tlačítko myši útok, akce útočí na nepřátele konvenční zbraní, akce jako u mezery
pravé tlačítko myši stav zobrazí stav nepřítele
Esc nastavení vyvolá volby pro ukládání, načítání, nastavení atd.
Page Down, Delete, End pohled nahoru, dolů, rovně dívá se nahoru, dolů, rovně
Page Up, Insert, Home letí nahoru, dolů, přistane v režimu létání ovládání výšky nad terénem
F4 oknový režim přepíná celoobrazovkový/oknový režim (musí být videomód 16 bitů)

 

Postavy

Vytvoření postav je jedním z nejzávažnějších úkonů pro start hry. Výběr postav určuje charakter a styl hry. Jako optimální sestavu vřele doporučuji použít volbu Quick Start. Program vytvoří skupinu sám a připraví ji poměrně dobře pro celou hru. Pokud vás omrzí optimální sestava, můžete si zkusit vlastní varianty sestav. Chcete-li si jen tak trochu zabojovat ve dvou až třech městech, můžete si zvolit samé rytíře a vybavit je lukem a štítem. Rytíři jsou velmi odolní a mají dost síly. Ze začátku se vám s nimi bude dobře bojovat, ale stále více budete narážet na potřebu kouzel. Dohrát hru s rytíři je téměř nemožné. Opačným extrémem jsou samí druidi. Druidi mohou ovládat všechna kouzla kromě černé a bílé magie. Začátek hry s nimi je těžký, protože jsou špatní bojovníci. Až se vám ale podaří vybavit je dobrými štíty, posilováním, meditací a všemi kouzly na úrovni mistr (to vyžaduje velké kvantum dovednostních bodů), oceníte velmi jejich dobrou bojeschopnost. Překonáte-li těžký začátek, bude se vám s nimi bojovat stále snáze, protože díky velkému množství kouzel mohou během jednoho tahu zaútočit mnohem více, mají velkou zásobu many a mohou se léčit navzájem.

Chcete-li tedy (bez extrémů) hru s konvenčními zbraněmi, zvolte 2 rytíře (silní bojovníci), paladina (bojovník a léčitel) a čaroděje (útočná kouzla, černá a bílá magie). Každého vybavte 2 meči (resp. 2 noži - čaroděj), proto štíty ani nevylepšujte. Bojujte hlavně zblízka. Vaše armáda je zblízka rozsévačem zkázy. Chcete-li naopak hru s kouzly, zvolte 3 druidy (útočná a léčící kouzla) a čaroděje (útočná kouzla, černá a bílá magie). Bojujte hlavně z dálky. Zblízka jste velmi lehce zranitelní, ale z dálky jste díky velkému množství kouzel jako poslové smrti (stačí pár rojů meteoritů a je po nepřátelské armádě).

Základní postavy:

Rytíř Je hlavně bojovník klasickými zbraněmi. Může mít všechny typy zbraní, brnění a štíty. Nepoužívá manu ani žádná kouzla a jako jedinému se zvyšuje zdraví dvojnásobně se zvyšující se úrovní. Je velmi odolný a může sloužit jako zásobárna zdraví - kouzlem Sdílený život může své zdraví předávat slabším postavám. Při startu hry ho vybavte lukem a štítem, místo štítu může být dobrou variantou posilování (chcete-li ho později vybavit 2 meči - velmi doporučuji).

Klerik To je léčitel. Může ovládat magie sebepoznání - magie těla, ducha a mysli. Bez léčivých kouzel se neobejdete. Nutně potřebujete kouzla jako Odstraň prokletí (prokletý má velké problémy s kouzlením a bojem), Odstraň slabost (malá síla), Mocná léčba (léčí všechny), Sdílený život (rozdělí zdraví mezi postavy) atd. Je to špatný bojovník, protože jeho magie nejsou většinou útočné. Hlavním útočným kouzlem je Zraň a silnější Splašená pěst. Jsou to psychická kouzla a proto na některé nepřátele neúčinkují. Z klasických zbraní ovládá palcát, který je při boji zblízka poměrně účinný (i když ne tak jako meč - také proto, že nemůže mít 2 zbraně). V Ironfistu ho můžete vybavit lukem. Může ovládat hůlku a tak bojovat i magiemi, které neovládá - pomocí magických hůlek. Vydatnost magických hůlek je několik desítek výstřelů. Střelbou jejich hodnota neklesá, ale po posledním výstřelu zmizí, proto je před úplným vybitím prodejte. Klerik může ovládat černou a bílou magii a používat jejich bojová kouzla. Při startu hry ho vybavte štítem a koženou zbrojí (později ho můžete vybavit uměním používat kroužkovou zbroj, plátovou zbroj nemůže používat). Ze začátku zřejmě nebude bojovat, ale může během boje léčit ostatní.

Čaroděj Ovládá útočná kouzla magie živlů - magie ohně, vzduchu, vody, země. Bez magie živlů se také neobejdete - snad jen na začátku hry na pár goblinů a mágů. Velmi silná kouzla jsou Déšť meteoritů (hromadné pohřbení skupiny nepřátel venku), Hvězdná spoušť (podobné, ale účinkuje na nepřátele odolné ohni), Inferno (v místnosti - spálí všechny nepřátele v dohledu), Kruh ohně (jediné kouzlo schopné zabíjet nepřátele za rohem a dokonce na druhé straně zdi, zatímco vy jste v bezpečí), Zpopelnění (jedno z nejsilnějších kouzel pro zničení nepřítele), Imploze (alternativní ke Zpopelnění, je-li nepřítel odolný ohni), Jiskry (silné na kouzlo démony), Očaruj předmět, Létání, Chůze po vodě a mnoho dalších. Podobně jako klerik může ovládat černou a bílou magii. Bohužel je to nejzranitelnější postava, protože nemůže používat štít ani jiné brnění než kožené. Štít může nahradit hůlka, jejíž dovednost se přičítá ke zbroji. Při boji zblízka umí používat dýky, na úrovni mistr dokonce 2 dýky a 3 zásahy, přibližuje se tak útočnosti 2 mečů. Později může být vybaven lukem (Ironfist). Při startu hry ho vybavte koženou zbrojí a magií vody (Mrazivý proud je pro začátek velmi účinné bojové kouzlo).

Kombinované postavy:

Paladin Je kombinací rytíře a klerika. Později může být vybaven všemi druhy zbraní a zbrojí. Může ovládat kouzla magie sebepoznání jako klerik, ale nemůže používat černou ani bílou magii. Při startu hry ho vybavte kroužkovou zbrojí (později rozšíříte na plátovou) a štítem. Nemáte-li jiného léčitele, snažte se ho brzo vybavit magií těla a kouzlem První pomoc. Se 2 meči je silný bojovník při boji zblízka, stejně jako rytíř.

Lučištník Je kombinací rytíře a čaroděje. Může ovládat kouzla magie živlů jako čaroděj, ale nemůže používat černou ani bílou magii. Nemůže používat štít a může mít jen koženou nebo kroužkovou zbroj. Může používat všechny zbraně. Nejúčinější je zřejmě meč. Na úrovni mistr může používat dva meče současně (dvojnásobné útoky) a být velmi silný útočník. Při startu hry ho vybavte mečem a koženou zbrojí. Namísto kožené zbroje může být dobrou alternativou magie ohně, pokud přikoupíte kouzlo Ohnivá šipka (Ohnivý šíp je velmi nepřesný), ale Statický výboj je také dostatečně účinné kouzlo.

Druid Je kombinací klerika a čaroděje. Může ovládat kouzla magie živlů i magie sebepoznání, ale nemůže používat černou ani bílou magii. Z klasických zbraní může používat pouze hůl, dýku, palcát a luk. Může používat štít, brnění může mít jen kožené. Při startu hry ho vybavte magií vody (kouzlo Mrazivý proud pro boj zdálky) a koženou zbrojí. Vyhýbejte se boji zblízka, hůlka není příliš účinná zbraň. Dobrou volbou může být i vzdělávání (body přibývají o 10% rychleji) nebo meditace (zvýší se zásoba many). Později mu můžete přikoupit palcát (v druhé ruce může mít díku) a luk.

Vlastnosti:

Vlastnosti lze zvyšovat dočasně nápoji a fontánami (působí do příštího spánku), trvalé zvýšení je možné speciálními lektvary (pouze jednorázově) a sudy s tekutinami. Zvyšování je možné též prsteny či jinými očarovanými předměty, pokud je má postava na sobě. Nejvýhodnější je očarovaný předmět zvyšující všechny vlastnosti o 10 (lze získat v lepších obchodech s magií nebo v Abdulově obchodě výměnou za pyramidu). Nejvyšší stupeň očarování předmětu pro jednu vlastnost je 25.

Odolnosti:

Odolnosti lze zvyšovat dočasně nápoji a fontánami (působí do příštího spánku), trvalé zvýšení je možné sudy nebo kotli s tekutinami. Zvyšování je možné též prsteny či jinými očarovanými předměty, pokud je má postava na sobě. Nejvýhodnější je očarovaný předmět zvyšující všechny odolnosti o 10 (lze získat v lepších obchodech s magií nebo v Abdulově obchodě výměnou za soudek).

 

Božský mód

Pro hráče slabší povahy (nebo jen jako trénink) jsem připravil soubor uložení pro start hry se supervybavením. Soubor (ZIP) rozbalte do složky SAVES hry Might and Magic VI. Po spuštění hry se již dále nemusíte zabývat obstaráváním peněz a zdokonalováním a můžete se soustředit pouze na úkoly. Naopak se zdokonalovacím sudům, oltářům a prstenům vyhýbejte, stejně tak nepoužívejte zdokonalovací kouzla "Den Bohů" ani "Den ochrany". Vlastnosti postav jsou nastaveny poměrně blízko mezních hodnot programu a mohlo by se vám po jejich zvýšení stát, že program během boje havaruje (beze slova se ukončí). V tom případě zkuste odstranit některé předměty zvyšující vaše vlastnosti. Běžně byste na problémy narážet neměli, pouze v Aréně volte obtížnost maximálně zemana.

 

Nápoje

Nápoje potřebujete především na začátku hry, kdy jsou vaše schopnosti nejnižší. Míchání provádíte pravým tlačítkem myši. Při smíchávání více nápojů musí být oba nápoje v lahvičkách. Lektvary pro trvalé zvýšení vlastností nefungují při vícenásobném použití, proto si je během začátku hry nastřádejte (pro každou postavu je to 7 nápojů) a vypijte najednou, ať si udržíte přehled, která postava je již měla. Výsledkem by mělo být zvýšení všech vlastností o 9, pouze odolnost bude vyšší o 15. Přechodně působící nápoje působí do příštího spánku.

číslo název barva cena kombinace popis míchání
1 léčba zranění (hojení ran) červená 10 brusinkové bobule + prázdná lahev přidá 10 k životu č
2 magický lektvar modrá 10 kořen phirny + prázdná lahev přidá 10 k maně m
3 energie žlutá 10 petrklíče + prázdná lahev přechodně přidá 10 ke všem vlastnostem ž
4 ochrana oranžová 25 žlutá + červená (3 + 1) přechodně přidá 10 ke zbroji ž+č
5 elementární odolnost zelená 25 žlutá + modrá (3 + 2) přechodně přidá 10 ke všem odolnostem ž+m
6 léčba otravy fialová 25 modrá + červená (2 + 1) vyléčí otravu (jed) m+č
7 maximální ochrana (svrchovaná protekce) bílá 50 oranžová + zelená (4 + 5) přechodně přidá 20 ke zbroji ž+č+(ž+m)
8 vzkříšení (zotavení) bílá 50 fialová + zelená (6 + 5) vyléčí vše kromě smrti a zkamenění (prokletí, slabost atd.) m+č+(ž+m)
9 nesmírná energie (extrémní energie) bílá 50 oranžová + žlutá (4 + 3) přechodně přidá 20 ke všem vlastnostem ž+č+ž
10 super odolnost bílá 50 zelená + modrá (5 + 2) přechodně přidá 20 ke všem odolnostem ž+m+m
11 hrdinství bílá 50 oranžová + červená (4 + 1) kouzlo Hrdinství na 6 hodin ž+č+č
12 zrychlení (rychlost) bílá 50 zelená + žlutá (5 + 3) kouzlo Rychlost na 6 hodin ž+m+ž
13 kamenná kůže bílá 50 oranžová + modrá (4 + 2) kouzlo Kamenná kůže na 6 hodin ž+č+m
14 požehnání bílá 50 fialová + modrá (6 + 2) kouzlo Požehnání na 6 hodin m+č+m
15 božská síla černá 100 nesmírná energie + fialová (9 + 6) přechodně přidá 20 úrovní, zestárne o 1 rok ž+č+ž+(m+č)
16 božská léčba černá 100 vzkříšení + oranžová (8 + 4) přidá 100 k životu (po maximum), zestárne o 1 rok m+č+(ž+m)+(ž+č)
17 božská magie černá 100 super odolnost + zelená (10 + 5) přidá 100 k maně (po maximum), zestárne o 1 rok ž+m+m+(ž+m)
18 lektvar síly (esence moci) černá 100 hrdinství + červená (11 + 1) jedenkrát: trvale přidá 15 síly, ubere 5 intelektu ž+č+č+č
19 lektvar intelektu (esence intelektu) černá 100 kamenná kůže + modrá (13 + 2) jedenkrát: trvale přidá 15 intelektu, ubere 5 síly ž+č+m+m
20 lektvar osobnosti (esence osobnosti) černá 100 vzkříšení + modrá (8 + 2) jedenkrát: trvale přidá 15 osobnosti, ubere 5 rychlosti m+č+(ž+m)+m
21 lektvar odolnosti (esence odolnosti) černá 100 maximální ochrana + žlutá (7 + 3) jedenkrát: trvale přidá 15 odolnosti, ubere 1 všech ostatních vlastností ž+č+(ž+m)+ž
22 lektvar přesnosti (esence přesnosti) černá 100 požehnání + žlutá (14 + 3) jedenkrát: trvale přidá 15 přesnosti, ubere 5 štěstí m+č+m+ž
23 lektvar rychlosti (esence rychlosti) černá 100 zrychlení + červená (12 + 1) jedenkrát: trvale přidá 15 rychlosti, ubere 5 osobnosti ž+m+ž+č
24 lektvar štěstí (esence štěstí) černá 100 super odolnost + fialová (10 + 6) jedenkrát: trvale přidá 15 štěstí, ubere 5 přesnosti ž+m+m+(m+č)
25 oživení (omlazení) černá 100 nesmírná energie + zelená (9 + 5) odstraní magické zestárnutí, ubere 1 všech vlastností ž+č+ž+(ž+m)

 

Cestování

Nejlevnějším cestováním je samozřejmě pěší doprava. Můžete cestovat do sousední oblasti, cesta trvá 5 dnů a spotřebujete 5 jídel. Pokud vám již jídlo na cestu nestačí, tak se kupodivu také nic moc neděje, pouze vaši hrdinové budou po cestě zesláblí a musíte jim kouzlem odstranit slabost. Zřejmě se cestou spokojili s kůrou stromů. Jako obnova zdraví a sil je to sice drastická metoda, ale v případě nouze také může stačit. Zde je rozložení jednotlivých voblastí:

Sladká voda
(Dobrá voda)
Kriegspire Zamrzlá výšina
(Bílá Čapka)
Stříbrná zátoka Severní ostrov
(hrad Alamos)
Rajské údolí Blackshire Svobodný přístav Zátoka pašeráků Mist
Poustevníkův ostrov Dračí písky Močál prokletých
(Darkmoor)
Ironfist Nový Sorpigal

 

Abdulovy obchody

Nakupování v Abdulových obchodech lze považovat za střed hry. Myslím tím smysluplné nakupování, ne pěšky s 3 pyramidami v kapse. První polovina hry je budování základního vybavení postav. Bezpodmínečnou nutností je Lloydův maják a je vhodné létání (abyste se do obchodů vůbec dostali). Zajděte do cirkusu (duben - Blackshire, srpen - Močál prokletých, prosinec - Zátoka pašeráků) a nabudujte si dostatečnou zásobu zlatých pyramid. Postupujte tak, že si vyberete nejvyšší vlastnost některé z postav, s touto vlastností budete hrát. Můžete ji ještě zvýšit fontánou, kouzlem a nápojem. Máte-li vlastnost pod 100 a chcete šetřit, budete muset hru ukládat a načítat po každém losování. Do 150 odklikávejte losování a sečítejte body, až jich máte 30 (magnetovec=1, pero=3, čtyřlístek=5), je potřeba asi 15 kliknutí. Pro vlastnost nad 150 již většinou stačí 10x kliknout (tj. stojí vás to 500 zlatých) bez počítání bodů, většinou to vyjde na pyramidu. Nelosujte do zásoby - přebytek vám vezmou. Hodí se mít i pár soudků - získáte za ně levná kouzla, prsteny odolnosti proti některým magiím a +10 všem odolnostem. Když máte dost pyramid a soudků, zaleťte si do Abdulových obchodů v Dračích pískách. Nemáte-li tam cestu přes Lloydův maják, můžete využít teleportu z Doupě bukanýrů (severní zeď na střeše) v Novém Sorpigalu. Nakupujte v jednotlivých stanech s ukládáním/načítáním. Doporučuji brnění s vlastností "+30 ohně, doplňuje průběžně zdraví", něco s "+10 many, doplňuje průběžně body many" a ostatní s "přidá +10 ke všem vlastnostem". U zbraní požadujte "10-20 zranění ohněm, +25 síly". Velmi užitečné jsou také prsteny zvyšující účinnost magií - zvýší úroveň o polovinu počtu bodů dovednosti. Bohužel se jejich účinky nesčítají. Drahé věci si ponechávejte na prodej. Máte-li plno, prodávejte pomocí Zlatého doteku z Bílé magie nebo v obchodech v Novém Sorpigalu (nejvýhodnější obchody). Po nákupu (stačí pár návštěv) v Abdulových obchodech již byste měli mít dost peněz, nejlepší vybavení a všechna kouzla.

K Abdulovi se vyplatí chodit s plnou peněženkou, opravdu to stojí za to.

 

Ing. Miroslav Němeček

<<< Zpět