Breatharián.eu
http://breatharian.eu/forum/

Martin M.
http://breatharian.eu/forum/viewtopic.php?f=3&t=638
Stránka 1 z 1

Autor:  Martin M. [ čtv 09.02.2017, 11:35 ]
Předmět příspěvku:  Martin M.

Milí půstaři, rád bych se s vámi podělil o mou zkušenost se 7 denním půstem a to ať již jako podnět k diskusi či jen jako informaci, jak to může celé proběhnout. Své poznatky jsem se snažil pojmout více exaktně, aby byly případné ifnormace lépe uchopitelné oproti pouhým dojmům a pocitům.

Úvodem by bylo vhodné zminit, že se již necelé 4 roky stravuji vegansky, z toho 1,5 roku jsem současně i na bezlepkové dietě (nejsem celiatik). Možná i z tohoto důvodu pro mne bylo jak samotné půstování, tak návrácení se k běžné stravně, jednodušší, neb jsem nemusel řešit zavádění živočišných produktů ;-)

Pravidelně půstuji již 1 rok. Vždy v pátek dávám 1 denní (urdžovací) půst a dle nálady a chuti občas 3 denní půst. Toto byl můj první 7 denní půst. Během půstu jsem pil čistou domácí filtrovanou vodu (soustava patron odstraňující kovy, schlór, viry, bakterie, pesticity, hormony a antibiotika). Vodu jsem následně harmonizoval v karafě s květem života a dle chuti dále obohacoval šungitovou drtí.

V příloze příspěvku vkládám průběh samotného půstu. Pro měření hodnot jsem používal certifikovanou medicínskou váhu, která měla odchylku měření +/- 100g.

Celkově mohu shrnout, že nyní s delším odstupem od půstu se cítím mnohem lépe. Stejně tak se mi i podtatně zlepšil sportovní výkon a i pocit únavy se při sportu nyní dostavuje mnohem později.

Martin
Příloha:
Poznámka: Data - půst
Data - půst.jpg
Data - půst.jpg [ 204.09 KiB | Zobrazeno 1158 krát ]
Příloha:
Poznámka: Deník - půst
Deník - půst.jpg
Deník - půst.jpg [ 182.59 KiB | Zobrazeno 1158 krát ]
Příloha:
Poznámka: Deník - návratová dieta
Deník - návratovka.jpg
Deník - návratovka.jpg [ 203.04 KiB | Zobrazeno 1158 krát ]

Autor:  ABCD [ čtv 09.02.2017, 13:15 ]
Předmět příspěvku:  Re: 7 denní půst

Tak vítej zde :-)
co týče návratu bych takto nepostupovala .. :-)
viz první den návratu křeče :idea:
nicméně to jistě vychytáš ;-)

Autor:  Cef [ čtv 09.02.2017, 13:24 ]
Předmět příspěvku:  Re: 7 denní půst

Zdarec !:) .. zjevne jsi nadsenym analytikem + chemikem :) ..
Vitej u nas :-) .

Autor:  Martin M. [ čtv 09.02.2017, 13:37 ]
Předmět příspěvku:  Re: 7 denní půst

Dík, spíše jsem bankovní úředník a nadšený silový trojbojař :lol:

Autor:  Martin M. [ čtv 09.02.2017, 13:40 ]
Předmět příspěvku:  Re: 7 denní půst

ABCD píše:
Tak vítej zde :-)
co týče návratu bych takto nepostupovala .. :-)
viz první den návratu křeče :idea:
nicméně to jistě vychytáš ;-)


Jo, je pořád se co učit. Cítil jsem, že to chtělo tu šťávu z řepy naředit vodou. Hned po dopití jsem cítíl, že to bylo moc silné. U kratších půstů to bylo vždy OK. Jinak už byla návratovka úplně v pohodě a bez komplikací.

Autor:  baz [ úte 28.02.2017, 13:17 ]
Předmět příspěvku:  Re: 7 denní půst

Zdar Martine. Jak funguje veganství a silový trojboj? Popiš trošku co a jak jíš. Děkuji. Jinak gratuluji k dobře zvládnutému půstu :)

Autor:  Martin M. [ stř 01.03.2017, 14:24 ]
Předmět příspěvku:  Re: 7 denní půst

baz píše:
Zdar Martine. Jak funguje veganství a silový trojboj? Popiš trošku co a jak jíš. Děkuji. Jinak gratuluji k dobře zvládnutému půstu :)


Ahoj,
myslím, že to jde skvěle dohromady. Vzhledem k tomu, že mám možnost srovnání závodění jak na „klasické“ tak na veganské stravě.

Co se týče mého jídelníčku, tak ten je nyní následující:

snídaně: sušený vegan protein, umíchaný v 400 ml rýžového nebo mandlového mléka (domácí výroby), na oslazení dávám javorový sirup. Dále doplňuji lžící konopného nebo lněného oleje.

svačina: ovoce nebo ovocná tyčinka (záleží, zda mám hlad, pokud ne, tak se do jídla nenutím)

oběd: zpravidla rýže (cca 400 g), k tomu fazole, cibule a kopec zeleniny a okurkový salát

svačina ihned po tréninku (pokud je): sušený vegan protein, umíchaný ovocné šťávě

večeře: brambory (nebo pečivo), tofu (nebo tempeh, či jiná obdoba), zeleninový salát

Za hlavní přínos veganské stravy považuji mnohem delší výdrž, tj. zvládám trénovat mnohem delší dobu a častěji. Také doba regenerace mezi jednotlivými tréninky je rychlejší. Pokud je opravdu těžký trénink, tak to cítím (tj. bolest svalů, pocit namožení) maximálně 1 den po tréninku, což dříve bývalo i 2-3 dny.

K tomu mi jde dohromady i půstování, kdy vždy v pátek dávám tzv. 1 denní udržovačku. V sobotu hezky zavádím jídlo (dopoledne jen tekutá strava a kaše), odpoledne již vydatnější jídla. V neděli hned ráno dávám nejtěžší trénink týdne. Výkony jsou dobré, a to díky tomu, že tělo po půstu hezky cpe energii zpět a dá tam vždy o trošku víc (de facto jde o využití principu sacharidové superkompenzace). Tím, že zařadím hned v neděli ráno trénink, tak se vyhnu případnému jo-jo efektu. Naopak se cítím příjemně unaven. V podstatě takhle tělo udržuji neustále v mírném (pozitivním) stresu, což má příznivý vliv na sportovní výkon. Navíc pozoruji, že i ten jednodenní půst je dobrý k regeneraci případných drobných zranění ze cvičení.

Uf, tak asi takhle stručně :-)

Autor:  Roso [ úte 12.03.2019, 13:10 ]
Předmět příspěvku:  Re: Martin M.

Čus ja používám konopné výrobky jedině z https://www.zelenazeme.cz/obchod/cbd-konopi této stránky... za mě s ní nemám nejmenší problém :) Snad vám to někomu pomohlo.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/